معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از ضبط مکالمات کلیه کانال های رادیویی دریایی در این اداره کل خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبر داد: با توجه به اهمیت ثبت وقایع در فرآیند ورود و خروج  و عملیات کشتی ها و بهره برداری از آنها در زمان ایجاد حادثه ویا شبه حادثه، ضبط مکالمات فرماندهان کلیه شناورها، راهنمایان، افسران کنترل ترافیک دریایی و سایر افراد درگیر در عملیات دریایی امری ضروری است که می تواند بخشی از مدارک قابل بررسی در کمیته سوانح دریایی را تشکیل دهد.

لذا اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به عنوان اولین بندر نسبت به راه اندازی سیستم ضبط مکالمات  کانال های رادیویی دریایی و نگهداری آنها در مرکز کنترل ترافیک دریایی اقدام و عملکرد سیستم را بطور موفقیت آمیز تست کرد.

وی افزود: اداره امور دریایی بنادر و دریانوردی گیلان متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا به همه مشتریان به خصوص شرکت های کشتیرانی و مالکین محترم کشتی ها می باشد و در این راستا جهت بهبود ارائه خدمات و ایجاد بستر مطمئن و قابل اعتماد برای استفاده کنندگان خدمات دریایی اقدام به ایجاد بستر سخت افزاری و نرم افزاری برای ضبط کلیه مکالمات بروی کانال های مختلف دریایی کرده است. قبلاً صرفاً مکالمات دریایی کانال های ۱۳ و ۱۶ ضبط می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.