به گزارش خبرنگار ایرنا ، چهار تن از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) ،صبح چهارشنبه با در دست داشتن پرچم مقدس بارگاه آن حضرت، پای در مجتمع گردشگری ساحل قوی بندرانزلی گذاشتند.
صبح امروز مسافرانی که در این مجتمع گردشگری اقامت داشتند با نوای خوش مداحی خادم بارگاه حضرت معصومه (س) و با دیدن پرچم بارگاه آن حضرت منقلب شده و فضایی سرشار از معنویت در ساحل شکل گرفت.
پیر زنی که با دود کردن اسفند به استقبال خادمان آن حضرت رفته بود و دخترانی که با چشمانی اشکبار سر بر پرچم متبرک گذاشته و نذر و نیاز می کردند از جلوه های ویژه این مراسم معنوی بود.
از سوی خادمان حرم حضرت معصومه (س) به حاضران در مراسم و مسافرانی که در این مجتمع گردشگری اقامت داشتند نمک های بسته بندی شده هدیه داده شد تا با نمک گیر شدن در آستان اهل بیت (ع) برکت زندگیشان فزونی یابد.
مسئول کاروان خادمان حرم حضرت معصومه (س) در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: آوردن پرچم بارگاه آن حضرت به ساحل و به میان گردشگران با این هدف بود که بگوییم همه جا حضور اهل بیت وجود دارد و هر جایی که اهل بیت در آنجا حضور داشته باشند صلاح و خیر و برکت آن مکان فزونی می یابد .
حجت الاسلام حسین رضایی قمی افزود: ساحل هم از این امر مستثنی نیست و با توجه به اینکه شیعیان حضرت امیرالمومنین در جای جای ایران اسلامی حضور دارند آوردن پرچم بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) خالی از لطف نبود.
وی یادآور شد: اگرچه این مسافران نتوانستند به حرم حضرت معصومه بیایند ولی خادمان آن حضرت با آوردن این پرچم در میان آنها عطر خوش حرم آن حضرت را همراه با نذورات به مردم هدیه کردند.
حجت الاسلام رضایی قمی افزود: این کاروان از شهر مقدس قم حرکت خود را آغاز کرده و در دو روز گذشته میهمان مردم ولایتمدار رشت و فومن بوده و پس از سفر به بندرانزلی به سمت ماسال و غرب گیلان حرکت خواهد کرد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار : رضا اکبری **انتشار دهنده : بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.