سرهنگ حسین محمدپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برخی بر این باورند که در صورت تردد با سرعت غیرمجاز با نزدیک شدن به دوربین و کاستن سرعت خودرو تخلف انها ثبت نمی شود؛ در حالی که دوربین ها زمان تردد را برمبنای سرعت مجاز محاسبه کرده و سرعت لحظه ای را نیز ثبت می کنند.
وی گفت: علاوه بر نظارت بر راهها توسط دوربین های نظارتی، به منظور افزایش کنترل مسیرهای ارتباطی این استان ، گشت هوایی پلیس با استفاده از بالگرد آغاز خواهد شد.
وی یادآورشد: با استفاده از بالگرد هوا ناجا در نخستین روز گشت زنی مسیرهای ارتباطی محور رشت- انزلی و زیبا کنار به کاسپین رصد شد .
وی اضافه کرد: عوامل پلیس راه با استفاده از گشت هوایی، گره های ترافیکی و تخلفات رانندگی را رصد کرده و توسط بی سیم به گشت های سیار اطلاع رسانی کردند .
سرهنگ محمدپور توصیه کرد : مسافران و گردشگران با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ترددی ایمن را در راههای استان برای خود و دیگران داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: بی توجهی به قوانین و تردد با سرعت غیر مجاز رهاوردی جز خسارت مالی و در برخی مواقع فوت سرنشینان خودرو و داغدار شدن اعضای خانواده ها به همراه ندارد.
جاده های گیلان از مسیرهای مهم گردشگری و تجاری محسوب می شود . سال گذشته 499 نفر در تصادفات رانندگی جاده های گیلان جان باخته و هشت هزار و 525 نفر مجروح شدند.
خبرنگار: مریم سلیمانی**انتشار دهنده : بابایی
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.