به گزارش روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش روز پنجشنبه در بازدید از نوار ساحلی این شهرستان افزود: کلیه مدیران طرح های سالمسازی دریا در آستارا موظف به برقراری عقد قرارداد با ناجیان و پرداخت حقوق آنها هستند.
وی در خصوص حق الزحمه ناجیان غریق مستقر در مناطق خطرآفرین، از اداره ورزش و جوانان و هیأت نجات غریق آستارا خواست با توجه به انعقاد قرارداد و ساعات حضور ناجیان، تامین اعتبار و پرداخت حقوق آنان پیگیری شود.
رنجکش اضافه کرد: با توجه به اهمیت استقرار و ساماندهی ناجیان غریق در آستارا، به شهرداری ها و دهیاری های این شهرستان، مسئولیت ساماندهی سواحل حوزه مأموریت آنها واگذار شده و پرداخت حق الزحمه ناجیان غریق حق قانونی آنان است.
حسین انزابی رئیس هیات نجات غریق آستارا نیز گفت: 25 ناجی غریق در نقاط خطر آفرین و 33 ناجی در سه طرح سالمسازی دریا در شهرستان آستارا مستقر هستند و میانگین حقوق ماهیانه هر یک، 10 میلیون ریال است که تاکنون حقوق 20 روز آنها پرداخت شده است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور در غرب استان گیلان واقع شده و در 18 و نیم کیلومتر نوار ساحلی آن، سه شناگاه در طرح سالمسازی دریا ایجاد شده است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی**انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.