فرماندار ماسال از برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت شهدای هفتم تیر و یادواره شهدای ترور شهرستان ماسال خبر داد .

به گزارش ایلنا از ماسال و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال، محمود قاسم‌نژاد در جلسه ستاد  بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان‌ماسال با بیان اینکه شهدای عزیز هفتم تیر بر گردن ما حق دارند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن، تهدیدات فراوانی را بر علیه کشور رقم زد که یکی از این حوادث جانکاه شهادت شهید دکتر بهشتی و یاران باوفای ایشان بود. 

وی هدف استکبار جهانی از به وجود آوردن این ترورها را از میان برداشتن سران نظام و در نهایت ساقط کردن نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: در همین راستا دشمن در ابتدای انقلاب اقدام به ترور بسیاری از شخصیت ها،‌ اندیشمندان، شهدای محراب و مسئولان ارشد نظام از جمله مقام معظم رهبری و آیت اله هاشمی رفسنجانی زدند . 

قاسم نژاد ادامه داد: علیرغم همه این فشارها و تهدیدات، انقلاب اسلامی توانست راه خودش را تداوم بخشد و با وجود 8 سال دفاع نابرابر، ذره ای از خاک کشورمان را از دست ندادیم و به دستاوردهای بزرگی در ابعاد مختلف دست یافتیم . 

فرماندار ماسال با تاکید بر اینکه ما وظیفه داریم همواره اندیشه های این شهدای بزرگوار را به نسل‌های آینده معرفی کنیم، اظهار کرد: شهید دکتر بهشتی در کنار تنی دیگر از بزرگان انقلاب، از وزنه‌های تاثیرگذار انقلاب بودند که در تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی ایفا کردند . 

قاسم نژاد با بیان اینکه غرب در شرایطی کشور ما را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند که خود به طور علنی از تروریست ها و جنایتکاران علیه کشورمان حمایت کرده است، افزود: با برنامه ریزی صحیح و استفاده از همه ی ظرفیت ادارات باید ضمن بزرگداشت هفته قوه قضائیه و شهدای گرانقدر هفتم تیر، از طریق برنامه های پر بار فرهنگی به بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی پرداخته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.