رضا قشلاقی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز نگهداری کالا و باربری ها از ابتدای خرداد ماه امسال افزود: درهمین راستا، در بازرسی از یک واحد باربری، این مقدار آمپول نیروزا کشف و ضبط شد.
وی ارزش ریالی این پرونده را 192 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر این پرونده در یکی از شعبه های این مرجع در حال رسیدگی است.
**محکومیت افزون بر 327 میلیون ریالی عاملان قاچاق پوشاک در تعزیرات گیلان
قشلاقی همچنین از محکومیت 327 میلیون ریالی شش عامل قاچاق لباس در یکی از شعبه های این اداره کل خبر داد.
وی گفت: در بازرسی های انجام شده از سوی ضابطان تعزیرات حکومتی یکهزار و 669 ثوب انواع پوشاک و پارچه قاچاق در استان کشف و ضبط و پرونده شش نفر از قاچاقچیان برای رسیدگی به یکی از شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شد .
وی تصریح کرد: با محرز شدن تخلف حکم به ضبط کالاهای قاچاق به نفع دولت و پرداخت مبلغ 327 میلیون و 700 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت صادر شد.
**کشف بیش از 172 هزار نخ سیگار قاچاق در رشت
قشلاقی در ادامه با اشاره به مطرح شدن پرونده کشف یک محموله بزرگ سیگار قاچاق در رشت گفت: در بازرسی از یک واحد عرضه مواد دخانی مقدار 172 هزار و 600 نخ انواع سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.
وی افزود: برای رسیدگی به این تخلف ،پرونده ای با ارزش ریالی 175 میلیون و 402 هزارو 646 ریال در شعبه این اداره کل تشکیل شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان یادآورشد: در راستای مقابله با کالای قاچاق طرح تشدید نظارت بر واحدهای عرضه در شهر رشت در قالب گشت مشترک در حال اجرا است.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشار دهنده : بابایی
7296 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.