به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران چه در دوران حیات امام راحل (ره) و چه در مدت رهبری مقام معظم رهبری، امتحان خود را به خوبی پس داده و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و تنها برخی از خواص در جامعه ، بی بصیرت بوده و نمی توانند وقایع را تشخیص داده و تحلیل کنند.
وی با تاکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب در جامعه اسلامی از سوی مردم تصریح کرد: انقلاب اسلامی با درایت رهبری فرزانه انقلاب در مسیری که بنیانگذار آن ترسیم کرده، با قدرت پیش می رود و کسانی که در این مسیر قصد سنگ اندازی داشته باشند باید بدانند سیل خروشان انقلاب آنها را از مسیرشان کنار می زند.
حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین ادامه داد: در صورت نبود تدابیر مقام معظم رهبری ، ایران به شرایط کشورهای همسایه در خلیج فارس و سایر کشورهای عربی دچار می شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته محیط زیست ، حفاظت از محیط زیست را وظیفه ملی و شرعی همگان دانست و اظهار کرد: متاسفانه کم کاری های برخی مسئولان در خصوص حفظ محیط زیست خصوصاً در تالاب بین المللی انزلی و بی توجهی به ورود فاضلاب های متعدد به این تالاب ارزشمند، موجب شده که علاوه بر افزایش آلودگی محیط زیست و آبزیان موجود در آن، مشکلات متعددی را برای ساکنان و مردم نیز پدید آورد.
وی تاکید کرد: برخی آلودگی ها و تخریب محیط زیست جبران ناپذیر بوده و هرگونه کوتاهی در قبال حفظ محیط زیست ، پذیرفتنی نیست و باید هرکس در هر مسئولیتی از تخریب محیط زیست و تعرض به این تالاب ارزشمند جلوگیری کند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.