به گزارش روز یکشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رشت از دستگیری سه سارق و کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رحیم شعبانی افزود: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران انتظامی شهرستان رشت با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، سه سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به سه فقره سرقت سیم برق، سرقت دوچرخه و سرقت منزل اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
به گفته سرهنگ شعبانی، همچنین در اجرای این طرح 10 دستگاه خودرو متخلف توقیف و 34 معتاد متجاهر دستگیر شدند.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی شفت نیز از دستگیری سارق سیم های برق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی صداقت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق، ماموران با بررسی صحنه های سرقت موفق به شناسایی سارق شده و او را در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و وسایل و ادوات سیم برق کشف کردند.
سرهنگ صداقت بیان داشت: متهم در بازجویی اولیه با ذکر روش های سرقت، به سه فقره سرقت سیم برق در مجموع به مقدار یک هزار و 700متر اعتراف کرد.
گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا نیز حاکی از دستگیری سارق سه فقره سرقت در شهرستان صومعه سراست.
سرهنگ اردشیر آقاجانی فرمانده نیروی انتظامی صومعه سرا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال شهروندان، با انجام تحقیقات پلیسی، یک فرد متهم شناسایی و حین سرقت از یک منزل مسکونی دستگیر شد.
وی با بیان اینکه از سارق لوازم داخلی خودرو و یک دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد، افزود: این متهم سابقه دار 49 ساله ، هفت بار پیش از این نیز به اتهام های مختلف پرونده قضایی داشت که در سه مورد، به اتهام سرقت روانه زندان شده بود.
شهرستان های شفت و صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارند.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.