نخستین دوره ماراتن کشوری قایقرانی آب‌های آرام در بخش‌های کانو و کایاک با حضور ۲۰ ورزشکار از ۸ استان کشور در مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی،نخستین دوره ماراتن کشوری قایقرانی آبهای آرام در بخش‌های کانو و کایاک با حضور ۲۰ ورزشکار از ۸ استان کشور در مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

بنا بر این گزارش در این مسابقات ۱۲ ورزشکار در رشته کانو کانادایی و ۸ قایقران در رشته کایاک با یکدیگر رقابت داشتند.

 در بخش نتایج تیمی ، تیم گیلان توانست با پشت سر گذاشتن رقیبان خود و کسب ۳۴ امتیاز جام قهرمانی را بدست آورد و تیم های همدان با ۲۲ امتیاز  و آذر بایجان غربی با ۱۹ امتیاز پس از گیلان مقام‌های دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در بخش  نتایج انفرادی و در رشته کایاک، مصطفی علیخانی از مازندران، عرفان منوچهری و امیر آقا میرزایی از گیلان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته کانو کانادایی نیز سروش رضویان از تهران ،  مهرزاد دانیالی از گیلان و علی الماسی از همدان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند .

در مراسم اهدای جام این دوره مسابقات حسن خسته‌بند نماینده مردم بندرانزلی و رئیس هیات قایقرانی نیز ضمن قدردانی از سازمان منطقه آزادانزلی برای حمایت از رشته قایقرانی و برگزاری مسابقات افزود : منطقه آزادانزلی با بهره‌مندی از پتانسیل و زیرساخت‌های مناسب ظرفیت برگزاری مسابقات قایقرانی در بخش‌ها و رشته‌های مختلف را دارد و برگزاری ماراتن کشوری آب‌های آرام آغاز فصل جدیدی از همکاری های این سازمان و هیات قایقرانی است.

 مسابقات قایقرانی آبهای آرام  ماراتن قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی،معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی ، نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا ، رئیس هیات قایقرانی استان گیلان و جمعی از مدیران و ورزشکاران و پیشکسوتان قایقرانی منطقه ،استان و کشور  در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.