به گزارش خبرنگار ایرنا ، غلامحسین فهیم زاد مسئول ستاد تبلیغاتی روحانی در بخش لوندویل عصر سه شنبه در تالار پردیس این شهر گفت: مردم با حضور حداکثری خود پایه های نظام جمهوری اسلامی را تقویت و دشمنان را ناامید کردند.
وی با اشاره به اینکه با انتخاب دکتر روحانی امید به آینده ای بهتر دوباره در ایران زنده شد، افزود: مردم به برنامه های مدون دکتر روحانی در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی رای دادند تا زمینه های توسعه و آبادانی ایران اسلامی بیش از پیش فراهم شود.
وی با بیان اینکه سیاست های دولت تدبیر و امید بر منطق و عقلانیت استوار است، اضافه کرد: مردم با انتخاب دکتر روحانی نشان دادند که تحت تاثیر عوام فریبی و دروغ قرار نمی گیرند و افزایش آگاهی مردم قابل ستایش است.
وی اظهار کرد: هرچه انسجام مردم بیشتر باشد، نسبت به مسئولیت سیاسی خود آگاهتر می شوند و به حقوق سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی خود دست می یابند.
فهیم زاد ادامه داد: انتظار می رود دولت تدبیر و امید بیش از گذشته به مشکلات بخش لوندویل آستارا توجه کند و با همت مضاعف به رفع آنها اقدام کند.
علی حیدر جوینده مدرس دانشگاه های آستارا نیز در این همایش گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با مشارکت حداکثری خود در انتخابات، پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام کردند.
وی افزود: مردم با شرکت در انتخابات و رای دادن به دکتر روحانی افق جدیدی را برای توسعه کشور رقم زدند.
در ادامه این آئین چند قطعه موسیقی حماسی پخش و از چهره های علمی، فرهنگی و ورزشی لوندویل تجلیل شد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و 22 هزار نفر در بخش لوندویل آن سکونت دارند؛ مردم شهرستان آستارا در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه مشارکت صددرصدی خود را به نمایش گذاشتند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.