به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پایان دور سوم این رقابت ها که سه شنبه شب برگزار شد ، در رده سنی 50 الی 65 سال ، قبادی بیگوند از تهران ، فرهاد کربلایی از قزوین و رضا سیدمرتضایی از خوزستان با برتری برابر حریفان خود و با کسب سه امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.
همچنین حسین اردشیرپور از بوشهر ، رحیم دلجو و انوش کنعانی هر دو از گیلان و فرشاد فرخ از البرز حریفان خود را شکست دادند و با کسب سه امتیاز دیگر صدرنشینان این رده سنی هستند.
در رقابت های رده سنی بالای 65 سال و در پایان دور سوم ، علی اکبر پوراسکندر و صالحی مقدم هردو از تهران توانستند حریفان خود را مغلوب کنند و با کسب سه امتیاز در صدر جدول این رده قرار گیرند.
همچنین عبدالله لیموچی از خوزستان ، محمدعلی یوسفیان از خراسان ، سیدمحمد سادات منصوری از تهران و محمدرضا تراب مارالانی از آذربایجان شرقی با کسب دو و نیم امتیاز در تعقیب صدرنشینان می باشند.
در رقابت های شطرنج قهرمانی پیشکسوتان کشور ، 98 شطرنجباز از استان های گیلان ، تهران، البرز، خوزستان ، خراسان رضوی ، قزوین ، بوشهر ، سمنان ، کرمانشاه ، آذربایجان شرقی ، یزد، هرمزگان ، اصفهان ، مازندران ، فارس و زنجان حضور دارند.
شطرنجبازان پیشکسوت شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در دو رده سنی 50 الی 65 سال و 65 سال به بالا، در هفت دور به روش سوئیسی در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت می پرازند.
در پایان این رقابت ها ، پنج شطرنجباز برتر هر رده سنی انتخاب و به مرحله نهایی صعود می کنند
که مرحله نهایی مسابقات شطرنج قهرمانی پیشکسوتان کشور مردادماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.
در پایان مرحله نهایی رقابت های شطرنج پیشکسوتان کشور نیز ، شطرنجباز برتر هر رده سنی انتخاب و به مسابقات جهانی که شهریورماه سال جاری در کشور ایتالیا برگزار می شود ، اعزام می شود.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.