فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: 10 هکتار از اراضی تحت تملک دولت به ارزش ریالی 000/500/346/135 ریال را از ید متصرفان و فرصت طلبان رهاسازی و خارج کردیم.

به گزارش‌ایلنا از رشت، سرهنگ شهریار نظمی فرمانده یگان‌حفاظت اراضی‌ملی اداره‌کل راه و شهرسازی گیلان، حفظ و رفع تصرف اراضی ملی را یکی از اساسی ترین وظایف سازمان ملی زمین و مسکن، قلمداد کرد و ضمن تشکر از پشتیبانی و حمایت مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان ، دخالت در اراضی عمومی، تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان ، متصرفان و متجاوزان را از وظایف و اختیارات این یگان عنوان کرد.

وی گفت : در این راستا در 45 روز نخست سالجاری ، با 658 ساعت گشت شبانه روزی هدفمند در سطح اراضی ملی تحت حفاظت استان گیلان، حضور و با هماهنگی دستگاه قضایی و تعامل ناجا توانستیم نسبت به آزادسازی اراضی ( منع فعالیت، قلع و قمع و  اعاده به وضع قبل) حدود 10 هکتار از اراضی تحت تملک دولت به ارزش ریالی 000/500/346/135 ریال را از ید متصرفان و فرصت طلبان رهاسازی و خارج کنیم.

سرهنگ نظمی در پایان تصریح کرد: با تشکیل 9 پرونده قضایی برای 11 نفر از متصرفین و افراد سودجو با اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی به موقع بر عموم ، در جهت حفاظت و صیانت از اراضی استان، از دیگر اقدامات 45 روز نخست سالجاری یگان حفاظت اراضی ملی راه و شهرسازی گیلان عنوان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.