به گزارش خبرنگار ایرنا ، یونس رنجکش روز سه شنبه در دیدار با جمعی از خیران آستارا افزود: سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در تحولات اجتماعی این شهرستان دارند و باید به خوبی شناسایی و ساماندهی شوند.
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به تشکل های اجتماعی و حضور مردم در همیاری و همکاری دارد و این رویکرد موجب تقویت مشارکت سمن ها در فعالیت های مختلف در طول سه سال گذشته شده است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان مرزی آستارا خیران و فعالان اجتماعی خوبی دارد ، اظهار کرد: خیران، سرمایه های اجتماعی کشور هستند و باید تلاش کنیم از این ظرفیت مردمی در مسیر تحولات اجتماعی، پیشگیری از آسیب ها و کمک به نیازمندان استفاده کنیم.
ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از مشارکت خیران در فعالیت های عام المنفعه اجتماعی، خواستار انسجام بیشتر آنها در انجام این فعالیت ها شد.
در این نشست هر یک از خیران نکاتی پیرامون فعالیت های خود در زمینه های مختلف ارائه و خواستار مشارکت فرمانداری در توسعه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی آستارا شدند.

***
فرماندار آستارا گفت: این شهرستان دارای جاذبه های متنوع فرهنگی است و جاذبه های آن نقش مهمی در تولید نشاط اجتماعی دارد.
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، یونس رنجکش در بازدید از نمایش طنز فوتبالیست ها اظهار داشت: فرهنگ غنی این شهرستان موجب تربیت هنرمندان و نویسندگان سرشناس شده است که موجب افتخار این سرزمین هستند.
وی اضافه کرد: حضور کم نظیر مردم برای تماشا و بهره مندی از فعالیت های هنری این شهرستان، نشانه علاقمندی آنان به پشتیبانی از هنرمندان و فعالیت های هنری است.
نمایش کمدی فوتبالیست ها به نویسندگی و کارگردانی منصور سفیدگر برای بیان طنزآمیز مشکلات باشگاه های فوتبال به مدت یک هفته هر شب در سالن 700 نفری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا به روی صحنه می رود.

***
فرماندار آستارا به مناسبت هفته معلم با حضور در دبیرستان قدیمی شهید باهنر در یکی از روستاهای بخش لوندویل این شهرستان از معلمان آن تقدیر کرد.
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، یونس رنجکش در این دیدار از دانش آموزان خواست قدر معلمان خود را بدانند و به رهنمودهای آنها جامعه عمل بپوشانند.
وی در بازدید از زمینی به وسعت 33 هزار متر مربع در اطراف مدرسه شهید باهنر که در گذشته به مدرسه اهدا شده اما مالکیت آن به دلایلی دچار مشکل و ابهام شده است، بر رفع مشکل آن تاکید کرد.
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از فرهنگیان خواست برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و هدایت مردم برای انتخاباتی پر شور همت کنند.
حدود 10 هزار نیروی اداری و آموزشی در آموزش و پرورش آستارا خدمت می کنند و 14 هزار دانش آموز در 136 مدرسه این شهرستان مشغول تحصیل هستند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
دریافت خبر: هدایتی ، پاشاپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7124 /6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.