مسئول دبیرخانه کانون‌های‌فرهنگی و هنری مساجد گیلان از فعالیت ۸۶۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خبر داد و افزود: در سال جاری ۱۶۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، در جلسه شورای اداری این دبیرخانه با اشاره به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید ملی» اظهار کرد: گفتمان سازی متناسب با شعار سال در اولویت فعالیت‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد در سال جاری است و کانون‌ها باید در جهت تحقق شعار سال اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه امسال بیست و پنجمین سال فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد کشور است افزود: به پاس گرامیداشت ربع قرن فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، نمایشگاه عملکرد ۲۵ ساله کانون‌های مساجد برپا خواهد شد.

پورابراهیم از فعالیت ۸۶۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خبر داد و اذعان کرد: در سال جاری ۱۶۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان راه اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس دستور العمل ابلاغی در هر شهرستان باید ۱۰ کانون فرهنگی و هنری تاسیس شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اظهار کرد: با احتساب این امر، تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان تا پایان سال جاری به یک هزار و ۲۷ باب کانون می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در کانون‌های مساجد از حضور کارشناسان دبیرخانه در مساجد استان خبرداد و خاطرنشان کرد: جشن‌های نیمه شعبان در بیش از ۸۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.