مسعود رهنما روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان ، بیش از 400 برنامه فرهنگی، گردشگری و مفرح در تمامی شهرستان های گیلان برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: با هماهنگی و همکاری 23 دستگاه عضو ستاد ساماندهی جوانان و ادارات شهرستان ها، این برنامه های فرهنگی ، گردشگری ، معنوی و مفرح در تمامی شهرستان های گیلان انجام می شود.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد : جشنواره نشاط و امید ، اردوهای گردشگری ، هویتی جوانان ، ویزیت رایگان ، بازدید از موزه ها و مناطق مختلف ، زیارتی و گردشگری ، تجلیل از جوانان برتر 16 شهرستان استان و تشکیل 23 طرح و کارگاه آموزشی در حوزه آسیب های اجتماعی از مهمترین برنامه های هفته جوان در گیلان است.
میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان نامگذاری شده و هفته جوان نیز با میلاد حضرت علی اکیر(ع) آغاز می شود که امسال از 18 تا 24 اردیبهشت ماه هفته جوان نامگذاری شده است.

***
مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: به رای صادره توسط کمیته انضباطی علیه داماش اعتراض می کنیم.
میثم محبوب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به رای صادره کمیته انضباطی به دلیل دیدار نیمه کاره تیم های داماش گیلان و شهرداری کاشان که در کاشان جریان داشت ، بخش حقوقی باشگاه داماش گیلان نسبت به این رای اعتراض کرد.
وی اظهار کرد: توقف بازی توسط داور به دلیل اشتباهات فاحش داوری و همچنین اشتباه در نشان دادن کارت به یکی از بازیکنان تیم شهرداری کاشان، دلیل قطع بازی بود که مدارک ، فیلم ها و مستندات را به کمیته انضباطی ارسال کرده ایم.
وی ادامه داد: با توجه به این امر، داور و همچنین داور چهارم آن دیدار جریمه شدند اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه های سنگینی را برای تیم داماش گیلان که میهمان بود، اتخاذ کرده است.
وی بیان کرد: طبق آرای صادره ، باشگاه داماش گیلان علاوه بر جریمه 70 میلیون ریالی ، از حضور هواداران در 2 دیدار خانگی محروم شده و همچنین ادامه بازی سه بر صفر از دقیقه 55 که بازی قطع شده بود، از جمله آرایی است که در خصوص دیدار فوق الذکر اعلام شد.
وی اضافه کرد: این در حالی است که در بند یک این حکم ذکر شده که شروع تخلفات از ناحیه تماشاگران تیم میزبان شهرداری کاشان بوده که پیش از آغاز دیدار شروع به فحاشی به تیم داماش با الفاظ رکیک و پرتاب اشیاء مختلف نموده اند اما با این وجود ، تیم شهرداری کاشان به یک جلسه محرومیت از حضور هواداران خود در دیدار خانگی و پرداخت جریمه نقدی 70 میلیون ریالی محکوم شده است.
مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان بیان کرد: متاسفانه تماشاگران تیم شهرداری کاشان قبل از آغاز بازی ، به مردم و فرهنگ شهرستان رشت توهین می کردند و با آوردن نردبان و حضور در جایگاه طرفداران داماش، جو ورزشگاه را متشنج کردند اما متاسفانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه داماش را که در آن بازی میهمان بود، 2 جلسه از حضور تماشاگران محروم کرد.
تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری کاشان در هفته هفتم از مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور در کاشان به مصاف هم رفته بودند که این بازی تا دقیقه 55 با نتیجه سه بر صفر به سود شهرداری کاشان جریان داشت که داور بازی به دلیل عدم وجود امنیت ، این بازی را قطع کرد.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار : نصراله ابراهیمی
7285 /6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.