به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی قائمشهر عصر دوشنبه در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند.
در پایان این مسابقه ، تیم فوتبال سپیدرود رشت توانست با نتیجه سه بر 2 حریف خود را شکست دهد و با این پیروزی ، برای اولین بار به مسابقات لیگ برتر کشور صعود کرد.
با صعود تیم فوتبال سپیدرود رشت به لیگ برتر، طرفداران و هواداران این تیم به جشن و شادی پرداختند که این جشن علاوه بر ورزشگاه شهید عضدی به اکثر خیابان های این شهر نیز کشیده شد.
بیش از 20 هزار طرفدار و هوادار تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه شهید عضدی حضور یافته بودند و پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی ، وارد زمین شدند و به همراه تیم خود به جشن و پایکوبی پرداختند و صعود سپیدرود به لیگ برتر را جشن گرفتند.
همچنین عده از طرفداران از ورزشگاه بیرون آمدند و با اکثر جوانان و همچنین مردم ورزش دوست شهرستان رشت ، پیروزی تیم سپیدرود و صعود این تیم به لیگ برتر را جشن گرفتند.
تشویق تیم سپیدرود رشت با پرچم های این تیم ، به صدا درآوردن بوق های خودروها توسط رانندگان ، دست زدن و ... از شادی های طرفداران ، تماشاگران و مردم ورزش دوست رشت پس از صعود تیم سپیدرود به لیگ برتر بود.
در اکثر میادین بزرگ و همچنین خیابان های شهر رشت ، مردم به شادی و نشاط پرداختند و صعود تیم فوتبال سپیدرود رشت را به لیگ برتر جشن گرفتند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.