به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول کشور جام آزادگان، باید به مصاف تیم نساجی قائمشهر برود.
تیم فوتبال سپیدرود رشت هم اینک در رتبه دوم جدول رقابت های لیگ دسته اول قرار دارد و در صورت کسب پیروزی برابر نساجی قائمشهر ، به مسابقات لیگ برتر صعود خواهد کرد.
با توجه به این امر ، سرنوشت تیم سپیدرود رشت برای صعود به رقابت های لیگ برتر فقط دست خودش است و اگر این تیم بتواند برابر نساجی به برتری برسد، به نتایج سایر بازی ها کاری ندارد و به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
این در حالی است که تیم های گل گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم سپیدرود رشت ، مترصد لغزش این تیم در دیدار پایانی هستند تا بتوانند با پیروزی برابر حریفان خود ، یکی از 2 تیم گل گهر و یا ملوان انزلی به لیگ برتر صعود کنند.
با توجه به حساسیت جدول و نزدیکی تیم های صدر جدولی و رقابت فشرده سه تیم برای صعود به لیگ برتر ، تیم سپیدرود رشت می تواند با پیروزی برابر نساجی قائمشهر جشن صعود به لیگ برتر را در ورزشگاه عضدی رشت برپا کند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته پایانی این رقابت ها میزبان تیم نساجی قائمشهر است و به طور حتم حدود 20 هزار تماشاگر و هوادار تیم سپیدرود به ورزشگاه خواهند رفت تا با برتری این تیم برابر حریفش ، جشن صعود به لیگ برتر را برپا کنند.
اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور ، در هفته پایانی این مسابقات باید در مسجد سلیمان به میدان برود.
بر این اساس ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته سی و چهارم این رقابت ها باید رو در روی تیم نفت مسجد سلیمان قرار گیرد که این دیدار خارج از خانه برای تیم ملوان سخت و دشوار است.
با توجه به اینکه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار دارد ، شانس این تیم برای صعود به مسابقات لیگ برتر بسیار کم است.
البته در صورتی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می تواند به لیگ برتر صعود کند که تیم های سپیدرود رشت و گل گهر سیرجان نتوانند برابر حریفان خود به برتری برسند و از طرف دیگر تیم ملوان نیز بتواند مقابل نفت مسجد سلیمان به یک پیروزی پرگل دست یابد.
با توجه به شرایط جدول ، شانس سپیدرود رشت برای صعود به لیگ برتر بیشتر از تیم های گل گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی است اما بایدهفته پایانی این رقابت ها برگزار شود تا مشخص شود که کدام تیم به همراه پارس جنوبی جم جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب می کنند.
تا پایان هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول کشور ، تیم پارس جنوبی جم که به لیگ برتر صعود کرده با کسب 62 امتیاز صدرنشین است ، تیم سپیدرود رشت با کسب 58 امتیاز در مکان دوم قرار دارد ، تیم های گل گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی نیز با کسب 57 امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم جدول قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت 2 تیم برتر این رقابت ها ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.