رضا معصومی راد روز پنجشنبه در بازدید از سالن ورزشی در حال ساخت تختی لاهیجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بودجه علاوه بر اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در سال 96 است که موجب تحول بزرگی خواهد شد و اشتغال برای جوانان را بدنبال خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: این اعتبارات به خوشه های توسعه فعالیت های وابسته و پیوسته ورزشی برای اشتغال جوانان در حوزه های دیگر بصورت فنی تعیین شده است که جوانان و سمن ها اگر قصد کار آفرینی داشته و طرحی ارایه دهند و اقدام به تاسیس شرکت نمایند می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.
معصومی ادامه داد: این اعتبارت در سال 96 پس از اعتباراتی که از سوی دولت تدبیر و امید برای طرح سلامت در نظر گرفته است بیشترین اعتبارات محسوب می شود.
وی رویکرد دولت و مجلس شورای اسلامی را تقویت اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در استان ها و شهرستان ها و عدم تمرکز و کاهش بودجه های ملی و افزودن بر بودجه های استانی دانست.
معصومی افزود: هم اعتبار ورزش جوانان و هم سقف بودجه استان ها از رشد چند برابری برخوردار شده است که این رشد بین 5 / 2 تا سه برابر افزایش یافته است.
وی در تشریح بازدید خود از طرح درحال ساخت سالن تختی لاهیجان تکمیل طرح های ورزشی را از دغدغه های سازمان برنامه و بودجه و وزارت ورزش ذکر کرد و گفت: طرح های ورزشی زیادی در کشور کلنگ زنی شده اند که بسیاری از آنها کارشناسی نبوده است .
معصومی افزود: در مجموع دولت خود را موظف می داند طرح های نیمه تمام ورزشی را حتی اگر هم کارشناسی نشده باشند تکمیل نماید.
وی یادآورشد: اگر این طرح های ورزشی تکمیل شوند تحول بزرگی را ایجاد می کنند و بر سرانه فضای ورزشی می افزایند و به توسعه زمین ورزش در روستاها کمک می کنند.
وی اظهارداشت:برای اجرای طرح های نیمه تمام اولویت بندی شده و باید طرح هایی که بیش از 60درصد پیشرفت فیزیکی دارند در سال 96 تکمیل شوند.
معصومی پیشرفت فیزیکی سالن تختی لاهیجان را 52 درصد ذکر کرد و یادآورشد: 18میلیارد ریال اعتبار برای این ساختمان در سال 96 اختصاص یافته است تا ساخت آن در سال جاری به اتمام برسد.
ساخت سالن تختی شهرستان لاهیجان در زمینی به مساحت یک هزار و 465 مترمربع و با زیر بنای 2 هزار و 837مترمربع از سال 85 آغاز شده که قرار بود با اعتبارات اولیه 9میلیارد و 600میلیون ریال ظرف 18ماه به اتمام برسد.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.