مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: دومین دوره طرح سراسری برپا به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور به عنوان پرچمدار تکریم معلمان، در هفته معلم همزمان با سراسر کشور در این استان اجرا می شود.
مهیار فتحی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی، ادای حقوق و تکریم مقام و جایگاه معلم در بین دانش آموزان، ارتقاء مهارت در دانش آموزان دختر و فعال سازی گروه­های سرود دانش آموزی در دو سطح مدرسه ای و قرارگاهی در مقاطع دوره اول و دوره دوم متوسطه از اهداف اجرای این طرح است.
وی اظهار داشت: این طرح با تاکید بر کار گروهی و استفاده از ظرفیت سایر دانش آموزان در برگزاری مراسم روز معلم، استفاده از مهارت های هنری و دستی در تولید هدیه روز معلم، تشکیل گروه­های سرود دانش آموزی، تلاش برای آشنایی با حقوق معلم و شاگرد، فضاسازی کلاس ها و راهروهای مدرسه، تزیین میز معلم و استقبال صمیمانه از معلمان در هنگام ورود به کلاس اجرا می شود.
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان تصریح کرد: برگزاری مسابقه ها در دو بخش مهارت افزایی و اجرای گروه های سرود دانش آموزی با موضوع روز معلم از ویژگی های این طرح است.
وی اضافه کرد: دانش آموزان انجمن های اسلامی می­توانند یرای شرکت در مسابقه طرح سراسری برپا، آثار تولیدی خود شامل اینفوگرافیک، کلیپ، پوسترهای مفهومی و آثار ادبی (شعر، دلنوشته و خاطرات) با موضوعاتی متناسب با شان والای معلم و حقوق ویژه او تا تاریخ 25 اردیبهشت ماه جاری به دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش­آموزان شهرستان­ها ارسال کنند.
بیش از 375 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می کنند.
12 اردیبهشت روز معلم است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.