به گزارش ایرنا فرشته سنجری راهنمای این تور عصر چهارشنبه در یکی از رستوران های بین راهی این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: این گردشگران با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مدت 13 روز برای آشنایی با جاذبه های طبیعی و تاریخی ایران وارد تهران شده و سفر خود را به شهرهای مختلف کشورمان آغاز کرده اند.
وی افزود: تهران، تبریز، جلفا، کندوان، سرعین، اردبیل و حیران از نقاطی است که تاکنون این گردشگران خارجی از جاذبه های تاریخی و طبیعی آنها دیدن کرده اند و از انزلی، ماسوله، قزوین، کاشان، اصفهان و شیراز بازدید خواهند کرد.
وی ادامه داد: خوشبختانه رابطه خوبی بین ایران و فرانسه برقرار است و مراودات فرهنگی و جذابیت آثار و اماکن تاریخی و طبیعی ایران، زمینه حضور گردشگران فرانسه را در کشور ما فراهم می کند.
سنجری با اشاره به اینکه وجود بخش عظیمی از آثار تاریخی ایران در موزه لوور فرانسه از انگیزه های سفر گردشگران به کشور ما بوده است، تصریح کرد: با توجه به صحبت هایی که با گردشگران فرانسوی داشته ام بیشتر آنها، ایران را با نام امام خمینی (ره) می شناسند.
آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و به علت داشتن جاذبه های مختلف طبیعی، تاریخی و تجاری یکی از 20 شهر گردشگر پذیر ایران است و در نوروز امسال حدود یک میلیون گردشگر وارد این شهرستان شد.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.