مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در مراسم تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر 17 رئیس جمهوری، 6 نفر از برگزیدگان کشوری این مسابقه تجلیل شدند.
مهدی حاجتی عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: استان گیلان در پرسش مهر 17 رئیس جمهوری 6 رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد.
وی اظهار داشت: در مراسم یاد شده، 200 نفر از برگزیدگان استانی پرسش مهر 17 رئیس جمهوری ویژه سال تحصیلی 95 - 96 نیز تجلیل شدند.
وی خاطر نشان کرد: در مجموع 35 هزار دانش آموز، فرهنگی و خانواده های دانش آموزان ( هر خانواده ایرانی یک پاسخ) از گیلان در پرسش مهر 17 رئیس جمهوری شرکت کردند که نسبت به پرسش مهر 16، 5 / 3 برابر افزایش یافته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: لشت نشاء در بین بخش ها و تالش در بین شهرستان های استان بیشترین شرکت کننده را در پرسش مهر 17 رئیس جمهوری داشت.
رئیس جمهوری در آغاز سال تحصیلی 96 - 95 پرسشی را مطرح می کند که پرسش مهر 17 رئیس جمهوری نیز اینگونه مطرح شده که (از کجا خشونت نشات گرفته است و چگونه عده ای خشونت می آموزند؟ در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟ چگونه می توانیم کشوری داشته باشیم، جامعه ای داشته باشیم دارای رحمت اسلامی و نبوی ؟ چگونه می توانیم جوامع منطقه و جهان را از خشونت برهانیم؟
بیش از 375 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می کنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.