به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سعید مفتخر عصر امروز در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم سپیدرود رشت و ایران‌جوان بوشهر در مورد تماشاگران سپیدرود اظهار داشت: تیم سپیدرود باید به جهت داشتن پتانسیل بالایی به نام تماشاگر به خود افتخار کند.

سرمربی ایران جوان بوشهر با بیان اینکه سپیدرود به دلایل مختلف چندین سال در لیگ‌های پایین‌تر حضور داشت گفت: بازی در مقابل سپیدرود به جهت حضور تماشاگران این تیم بسیار سخت است.

مفتخر با اشاره به اینکه برای بازی در مقابل تیم سپیدرود بازیکنان تیم ایران‌جوان بوشهر را از لحاظ روحی آماده بازی کردیم بیان کرد: برای مقابله با تیم سپیدرود از ضد حمله و بازی سریع استفاده کردیم.

سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر با بیان اینکه گل خوردن در نیمه اول باعث شد تا در نیمه دوم روش بازی خود را تغییر دهیم توضیح داد: در دقایق اول نیمه دوم توانستیم به گل تساوی دست پیدا کنیم و این نتیجه را تا پایان دیدار حفظ کنیم.

مفتخر با اشاره به اینکه در مقابل سپیدرود برای فرار خودمان از شرایط بد جدول تلاش کردیم ابراز داشت: خطر سقوط به لیگ دسته دوم، تیم ایران‌جوان بوشهر را تهدید می‌کند که بدین جهت تمام تلاش خود را به کار بستیم.

سرمربی ایران‌جوان بوشهر با بیان اینکه در طول فصل به‌علت اشتباهات فردی گل خوردیم خاطرنشان کرد: در بازی‌های خودمان موقعیت‌های آنچنانی به حریفان نمی‌دهیم اما بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی آماده نیستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620261
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.