به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های نماز جمعه این هفته انزلی با اشاره به دیدار نوروزی مقام معظم رهبری با فرماندهان ارشد نظامی و مسئولان قوای سه گانه کشور اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در فرازی از بیانات خود فرمودند که سعادت و شقاوت جامعه و کشور در دست مسئولان است و این نکته ای است که کارگزاران و مسئولان کشور خصوصا در حوزه انتخابات، باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
وی با اشاره به وجود نواقص و راه های نفوذ در قانون انتخابات افزود: انتخابات ، ثبت نام و تایید صلاحیت ها و سایر موارد مربوط به انتخابات از جمله اموری است که باید همگان به آن توجه داشته باشند و مراجع و مراکز تایید صلاحیت ها در ریاست جمهوری و انتخابات شوراها نیز حساسیت بیشتری در تایید افراد از خود نشان دهند.
امام جمعه انزلی با اشاره به وجود حساسیت در دشمنان نظام نسبت به انتخابات و اثرگذاری جهانی آن در کشور تاکید کرد: دشمنان به دنبال فضا سازی در جامعه و رسیدن به مقاصد شوم خود هستند.
حجت الاسلام شمس الدین حمله موشکی آمریکا را جنایت آشکار و خطای بزرگ دانست و تاکید کرد: ایران اسلامی یک امت مومن انقلابی ولایتمدار در کنار ارتش و سپاه شجاع و مقتدر دارد که مجهز به سلاح ایمان و مسلح به سلاح روز هستند .
وی تصریح کرد: دشمنان بدانند اگر کسی قصد تعرض نسبت به جمهوری اسلامی را در سر بپروراند، پاسخ ایران کوبنده و دندان شکن است.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.