به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که سه شنبه شب برگزار شد ، تیم بسکتبال شهرداری لاهیجان توانست با نتیجه 62 بر 35 برابر تیم بسکتبال شهرداری کوچصفهان به برتری دست یابد.
در جریان این مسابقه که از بازی های معوقه هفته ششم این دوره از رقابت ها برگزار شد ، تیم شهرداری لاهیجان موفق شد در یک بازی برتر، حریف خود را شکست دهد و به یک پیروزی خانگی دست یابد.
تیم بسکتبال شهرداری لاهیجان که در دیدار قبلی خود متحمل شکست شده بود، سعی داشت تا در این دیدار خانگی به پیروزی برسد که سرانجام با 27 امتیاز اختلاف توانست حریفش را شکست دهد.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم های بسکتبال کاوه رودسر ، ملوان بندرانزلی و گلبند رشت در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان مردان استان گیلان ، تیم های نوآوران گلبند، آرنا و درفک رشت ، ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ، کاوه رودسر ، خزر رودسر ، شهرداری لاهیجان ، ستارگان صومعه سرا و شهرداری کوچصفهان حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.