محمد باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نوروز امسال حدود 54 هزار و 102مسافر وارد شهرستان سیاهکل شدند که این رقم در نوروز سال گذشته 49 هزار و 765 نفر بود .
وی خاطرنشان کرد: امسال قبل از تعطیلات نوروز از 26 اسفند ستاد خدمات سفر در این شهرستان راه اندازی شد که تا 14 فروردین 96 به صورت شبانه روزی به مسافران و گردشگران خدمات رسانی کرد.
وی اظهارداشت: یک هزارو 80 نفر مسافر امسال در مدارس ، شمار زیادی نیز در 70 خانه مسافر شهرستان ، در هلال احمر ، هتل آپارتمان و چادرهای سطح شهرستان اسکان داده شدند.
باقری گفت: از 70 خانه مسافری که در سطح شهرستان سیاهکل فعالیت دارند تنها 6 واحد آنها دارای مجوز از میراث فرهنگی و گردشگری هستند و بقیه فاقد مجوز می باشند.
وی یادآورشد: امسال باز شدن جاده محور سنگر به سیاهکل موجب شد که مسافرانی که از شهرهای دیگر وارد شهرستان سیاهکل می شوند مدتی در این شهر توقف کنند و این از لحاظ گردشگری نقطه عطفی برای شهرستان سیاهکل محسوب می شود و می تواند به توسعه سیاهکل کمک کند.
شهرستان سیاهکل با نزدیک 50 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و بخش کوهستانی دیلمان و پیرکوه است.

***
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان گفت: همه اقشار جامعه باید نسبت به کارهای هم گره گشایی و احساس مسئولیت کنند تا توسعه همه جانبه شکل بگیرد.
فاطمه رفیعی روز یکشنبه در جشن روز مددکاری در لاهیجان اظهارداشت: اگر همه اقشار جامعه نسبت به کارهای هم گره گشایی کنند و هر فردی نسبت به دیگران احساس مسئولیت کند توسعه همه جانبه در جامعه بوجود می آید و مردم به آینده امیدوار می شوند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر توجه به نیازهای مادی جامعه باید به نیازهای فکری جامعه هم توجه شود تا نتایج مطلوب بدست آید و مردم عزت نفس و اعتماد نفس پیدا کنند.
همچنین معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری لاهیجان نیز در این مراسم اظهارداشت: جامعه نیاز به نظم و هماهنگی ، تمرین و ممارست دارد که این نظم و هماهنگی نیز باید مبتنی بر آگاهی باشد.
محمدرضا قربانی اظهارداشت: همه مردم ایران ، دانشمندان ، ایثارگران، خانواده های شهدا و اندیشمندان دست به دست هم دادند تا ایرانی عزتمند بیافرینند و اسلام ناب ، عظمت و شرافت ملی در کشور حاکم شود.
وی اظهارداشت: با شرکت در انتخابات باید سعی کنیم عاقلترین با فکر ترین و کاردان ترین افراد را برای اعضای شوراها و ریاست جمهوری برگزینیم و گوش به نجوای دشمنان ایران نسپاریم .
رییس اداره بهزیستی شهرستان لاهیجان نیز گفت : در شهرستان لاهیجان 150مددکار در بخش دولتی و خصوصی فعالیت دارند .
پروین قادر افزود: در بخش توانبخشی شهرستان لاهیجان سه هزار و 178مستمری بگیر ، 930 توانبخش روانی با 17مددکار و در بخش اجتماعی نیز یک هزار و 881 نفر تحت پوشش هستند که 337نفر مستمری بگیر اجتماعی و 11مددکار اجتماعی را شامل می شوند.
خبرنگاران : حاجی پور ، نظرپور**انتشار : نصراله ابراهیمی
6029 /6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.