از ابتدای نوروز در روستای پیرهرات اسالم تاکنون چندین فقره آتش‌سوزی منزل‌مسکونی، انباری و اتومبیل به‌صورت کاملا مشکوک اتفاق افتاده که آخرین مورد آن شب گذشته بوده است.

به گزارش ایلنا از تالش، این اتفاق موجب نگرانی شدید اهالی روستا شده که در همین راستا امروز امام جمعه اسالم در تماس تلفنی با فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان خواستار پیگیری ویژه این موضوع شد.

با توجه به اینکه اکثر اهالی این روستا از مردم غیور و زحمت‌کش اهل تسنن هستند، دخالت جهت‌دار برخی جریان‌های وهابی و ضد انقلاب در نزدیکی انتخابات و ایجاد جریان و اختلاف بین برادران شیعه و سنی دور از ذهن نیست.

خبرنگاران ایلنا در حال بررسی میدانی این موضوع بوده و در اسرع وقت پس از کسب اطلاعات بیشتر و بررسی تیم‌های امنیتی اخبار آن به سمع و نظر شما خواهد رسید.

رئیس شورای‌شهر روستای خاله‌سرا 59 اسالم لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در روستاهای پیرهرات و رنگرز محله بیش 10 کندوج برنج و یک واحد مسکونی و یک دستگاه اتومبیل پاترول تا الان دچار آتش‌سوزی شده است.

معروف عسکری گفت: نیروی انتظامی تاکنون همکاری مناسبی با اهالی روستا داشته و در حال پیگیری موضوع هستند که تامین امنیت مردم خواسته همه اهالی روستا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.