به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود قاسمی فرمانده انتظامی لاهیجان اعلام کرد : با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر توزیع مواد محترقه در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که ماموران انتظامی با شگردهای پلیسی هویت یک جوان 22 ساله را در این رابطه شناسایی کردند.
وی تصریح کرد: این جوان که در سطح شهرستان اقدام به فروش و توزیع انواع مواد محترقه می کرد در یک عملیات غافلگیرانه و در هنگام فروش مواد محترقه دستگیر و به دام افتاد.
وی با اشاره به اینکه این متهم با استفاده از خودرو شحصی این مواد را در شهرستان توزیع می کرد،یاد آورشد: در بازرسی از خودرو متهم 26 هزار و 320 عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد که متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
به گفته وی برخورد پلیس با توزیع کنندگان مواد محترقه و برهم زنندگان امنیت و سلامت شهروندان جدی است.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر نیز از کشف بیش از 20 هزار عدد مواد محترقه قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد محترقه خارجی قاچاق در بخش رحیم آباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
سرهنگ رمضانعلی پور قاسم افزود: ماموران با تعقیب سرنخ ها محل دپوی مواد محترقه قاچاق را شناسایی کردند و در بازرسی از این محل، 20 هزار و 683 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز خارجی را کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی یادآورشد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و برای تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

***
لاهیجان-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری 2 سارق منزل مسکونی و تجهیزات خودرو در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین نیکفرد روز شنبه گفت:‌ در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر سرقت منزل و لوازم داخل خودرو، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود:ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع، با تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی 2 سارق شدند و پلیس با شناسایی محل اختفای 2 متهم 35 و 29 ساله، موفق به دستگیری هر دوی آنها شدند.
وی یادآورشد: متهمان به صراحت به 2 فقره سرقت لوازم خودرو و یک فقره سرقت منزل با همکاری هم اعتراف کردند و برای تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
سرهنگ نیکفرد : از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را به سرعت با پلیس درمیان بگذارند.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.