به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر جمعه برگزار شد ، تیم فوتبال استقلال رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال ملوان جوان رشت به برتری دست یابد.
در جریان این مسابقه که از هفته هیجدهم این رقابت ها و در رشت برگزار شد، تیم فوتبال استقلال رشت توانست بازی بهتری را از خود به نماش بگذارد و سرانجام در این بازی، به برتری برسد.
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته هیجدهم این رقابت ها ، بازی تیم های فوتبال کادوس ماسال و شهرداری ماسال با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و تیم فوتبال شاهین بندرانزلی با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم آریا لشت نشاء به برتری رسید.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال پاس گیلان همچنان صدرنشین است ، تیم های فوتبال دخانیات رشت و شهرداری کلاچای نیز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 16 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته فوتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.