حجت الاسلام ابراهیم حاتمی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: فعالیت و خدمات نوروزی این مساجد همزمان با ورود نخستین گروه از مسافران نوروزی آغاز می شود و مساجد مسیر سفر گردشگران با پارچه نوشته هایی مشخص شده است.
وی بیان کرد: حجم زیاد گردشگرانی که به آستارا می آیند، ضرورت خدمات رسانی بیشتر را ایجاب می کند و هیات امنای مساجد و محلات آستارا نیز در این خصوص همکاری خواهند کرد.
وی اظهار کرد: یکهزار کتابچه محتوی آداب نماز و فرایض دینی در سفر برای ترویج فرهنگ نماز و توزیع به مسافران تهیه شده است.
87 مسجد و 128 هیات مذهبی در آستارا فعال است و این شهرستان به عنوان یکی از 20 شهر گردشگرپذیر ایران محسوب می شود.

***
سرپرست مرکز فوریت های پزشکی 115 آستارا گفت: نوجوانی که از بالای یک آپارتمان نیمه کاره سقوط کرده بود، برای مداوا به مرکز درمانی رشت اعزام شد.
قهرمان آقایی غروب دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در خیابان حکیم نظامی غربی آستارا رخ داده و در پی آن پسری حدود 14 ساله با از دست دادن تعادل خود از آپارتمان نیمه کاره سقوط کرده است.
وی اضافه کرد: این نوجوان که از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود بعد از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی آستارا، به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان پورسینای رشت اعزام شد و تحت مراقبت های پزشکی است.
در شبکه های اجتماعی ادعا شده است که این نوجوان 14 ساله، دانش آموز یکی از دبیرستان های دوره اول شهرستان آستاراست و حوالی ظهر، بدون اجازه به قصد منزل از مدرسه خارج شده و در مسیر حرکت، از پله های یک مجتمع ساختمانی 9 طبقه بالا رفته و به علت بی احتیاطی سقوط کرده است.
اداره آموزش و پرورش آستارا هنوز در این رابطه اظهار نظر نکرده است.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.