به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمود امیری در پایان دیدار تیمش با تیم سپیدرود رشت افزود: به بازیکنان خود در مورد نقاط ضعف و قوت تیم سپیدرود گوشزده کرده بودیم و می دانستیم که نحوه بازی سپیدورد چگونه است.
وی اظهار کرد: برغم اینکه در طول هفته گذشته تمرینات مناسبی نداشتیم اما خوشبختانه بازیکنان ما در این دیدار و مقابل سپیدرود رشت خوب ظاهر شدند.
وی ادامه داد: بازی پر جنب و جوشی را از هر 2 تیم سپیدرود و وحدت یزد شاهد بودیم و ما نیز 2 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که نتوانستیم فرصت های خود را به گل تبدیل کنیم.
سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد اضافه کرد: تیم سپیدورد رشت نیز خوب ظاهر شد و البته این تیم باید به طرفدارانش افتخار کند چون آنان بسیار باتعصب هستند و در طول بازی ، تیم خود را تشویق کردند.
وی در مورد مدیریت باشگاه نیز بیان کرد: مدیریت باشگاه تغییر یافته و این تیم نیز از این پس به جای فولاد یزد با نام وحدت یزد در رقابت ها حضور خواهد یافت و امیدواریم که بتوانیم در لیگ دسته اول ماندگار شویم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و وحدت یزد عصر دوشنبه در هفته بیست و هفتم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.