به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه شهرستان آستارا با اشاره به اثر بخش بودن ششمین کنفرانس بین ‌المللی حمایت از انتفاضه‌ فلسطین افزود: دشمنان در تلاش هستند تا مسئله فلسطین را از اذهان مردم پاک کنند ولی برگزاری چنین کنفرانس هایی می تواند فریاد یک صدایی برای خاموش کردن توطئه ها باشد.
وی افزود: دشمنان با به وجود آوردن گروه های ضاله ای همچون داعش و تکفیری ها، می خواهند ذهن مسلمانان را از مسئله فلسطین دور نگه دارند و حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی و نسل کشی هایش در فلسطین ایجاد کنند.
وی اضافه کرد: امید داریم با بصیرت و اتحاد مسلمانان، اضمحلال هر چه سریعتر رژیم اشغالگر قدس را شاهد باشیم.
امام جمعه آستارا با اشاره به شیطنت های آل سعود، رژیم صهیونیستی و ترکیه در نشست امنیتی مونیخ اظهار کرد: عربستان و رژیم صهیونیستی حامی اصلی گروه های تروریستی هستند و ایران اسلامی همواره حمایت خود را از مظلومان فلسطین، سوریه و عراق اعلام کرده است.
حجت الاسلام حافظ نیا در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از زحمات سیروس شفقی فرماندار سابق آستارا، انتصاب یونس رنجکش را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان تبریک گفت و تصریح کرد: امید داریم با همراهی مردم و مسئولان، روز به روز شاهد توسعه و آبادانی آستارا باشیم.
وی با تسلیت ایام فاطمیه (س) خاطرنشان کرد: در سالروز شهادت این بانوی بزرگوار اسلام، عزاداری خیابانی در شهرستان آستارا برگزار خواهد شد و مردم، مسئولان و بازاریان نیز بایستی با سیاه پوش کردن شهر ، در این ایام حزن و اندوه مشارکت کنند.
وی با اشاره به روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: باید کالاهایی که در حوزه پوشاک، مواد صنعتی و غذایی تولید می شوند؛ از کیفیت لازم برخوردار باشند.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.