مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روز یکشنبه گفت: این دو تیم ، در هفته شانزدهم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، به مصاف هم خواهند رفت .
میثم محبوب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقه یادشده ، عصر روز دوشنبه هفته جاری بیستم دی ماه ، در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت برگزار می شود و تیم داماش گیلان در این دیدار میزبان است.
وی اظهار کرد: امیدواریم که تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار خانگی و با حمایت طرفداران خود بتواند برابر تیم آبی پوشان اردبیل به برتری برسد تا بتواند یکی از مدعیان صعود از این گروه باشد .
میثم محبوب ادامه داد: تیم فوتبال داماش گیلان برای اینکه بتواند خود را به صدر جدول نزدیکتر کند ، باید در این دیدار خانگی پیروز شود و هر سه امتیاز این مسابقه را کسب کند تا شانس صعود از گروه خود را داشته باشد.
تا پایان هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم داماش گیلان با کسب 19 امتیاز در رده هشتم و تیم آبی پوشان اردبیل نیز با کسب 16 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی گروه خود قرار دارند.
تیم فوتبال داماش گیلان به همراه شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور ، در گروه دوم این مسابقات قرار دارند که با تیم های بادران نوین تهران، شهرداری بندرعباس ، صنعت نفت نوین آبادان ، شهرداری ماهشهر ، پتروکیان شوشتر ، شهرداری کاشان ، استقلال آبی (ب) ، شهرداری ارومیه ، شهید کریمی جویبار و آبی پوشان اردبیل هم گروه هستند .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 36 تیم حضور دارند که در سه گروه 12 تیمی با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی ، از هر گروه چهار تیم به دور دوم صعود می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.