به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن موسوی صبح دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری هفته فرهنگی در شفت در سالن میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان با تأکید بر لزوم توجه به برنامه‌های فرهنگی در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: وجود این شرایط نباید سبب شود که برنامه‌های توسعه محور در شفت متوقف شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شفت در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعتی، افزود: این شهرستان در حوزه فرهنگی و تاریخی نیز سابقه غنی و درخشانی دارد.

فرماندار شفت به هفته فرهنگی و روز بزرگداشت شفت نیز اشاره کرد و گفت: نیازمند تدوین راهکارهای اجرایی و مشارکت نخبگان، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم در برنامه‌های توسعه محور شهرستان شفت هستیم.

وی با تأکید بر لزوم بهره گیری از وجود نخبگان و کارشناسان در کارگروه‌های تخصصی هفته فرهنگی شفت، ادامه داد: به رغم وجود نواقص اما برگزاری روز بزرگداشت شفت می‌تواند به عنوان یک آغاز و تجربه ارزنده باشد.

موسوی در ادامه با بیان اینکه مهم‌ترین محصول این رویداد فرهنگی حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت خواهد بود، گفت: دستگاه‌ها ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف در این شهرستان را جمع آوری و ارائه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1424920
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.