حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به منظور بهره مندی کادر درمانی و بیماران از فضایل ماه مبارک رمضان با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌ های مشترکی تدارک دیده  تا در مراکز درمانی با رعایت تمامی پروتکل‌ های بهداشتی قبل از نماز مغرب در نمازخانه یا سالن اجتماعات بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی که امکان برگزاری مراسم دارند، محفل انس با قرآن کریم برگزار شود.  

وی هدف از این کار را حاکم کردن فضای قرآنی در مراکز درمانی عنوان و خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان‌ ها با مدیریت مراکز درمانی مکاتبه شده که در صورت موافقت هر مرکز درمانی، محفل انس با قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

وی بیان داشت: محافل انس با قرآن کریم در مراکز درمانی گیلان در زمانی کوتاه قبل از اذان و همراه با همسرایی اسما الحسنی و قرائت قرآن کریم انجام می شود تا به نحوی به کادر درمان امید و پیام همدلی و همراهی داده شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود : در برخی از شهرستان ‌ها پس از طرح محافل انس با قرآن کریم از کادر درمانی با ضیافت افطاری پذیرایی خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا و خدمات شایسته آنان به مردم خاطر نشان کرد: این نیروها در خط مقدم مقابله با کرونا جانانه خدمت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.