به گزارش خبرنگار مهر، حسین اسماعیل پور ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری رودسر در فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه باورپذیری و مشارکت مردم در میدان جهاد و تلاش در راه رسیدن به جهش اقتصادی، افزود: تکیه بر این دو اصل راه رسیدن به جهش تولید را کاملاً امکان پذیر می‌کند.

فرماندار رودسر بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید و اظهار کرد: در حوزه تقویت سیستم مخابراتی بیش از ۱۳ میلیارد تومان، گاز رسانی به مناطق محروم رحیم آباد حدود ۱۴ میلیارد تومان و برای حوزه راهداری بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که شتاب بخشی در روند انجام این پروژه‌ها مورد باید مد نظر قرار گیرد.

اسماعیل پور ادامه داد: حدود ۳۰ درصد پروژه‌های عمرانی مربوط به سال گذشته باقی مانده که مدیران باید برای به سر انجام رساندن آنها بیشتر تلاش کنند.

فرماندار رودسر با اشاره به کمک دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در شهرستان، افزود: برای حفظ امنیت شهرستان رودسر تلاش دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی سبب شده تا ما با کمترین آسیب مواجه شویم.

وی، عملکرد برخی دستگاه‌ها را قابل قبول ندانست و ادامه داد: برخی دستگاه‌ها بیش از حد انتظار ظاهر شدند و دستگاه‌های کم فروغ باید عملکرد خود را جبران کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.