امیر دریادار حبیب الله سیاری روز چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) در بندر انزلی افزود : در این میان  بویژه در استان های گیلان و قم که از جمله کانون های شیوع کرونا بود از روزهای نخست وارد عمل شدیم و نسبت به  خدمات رسانی اقدام کردیم.

وی تصریح کرد : با برقراری بیمارستان‌های صحرایی و اتصال آن به قرارگاه ها موفق به کمک به حوزه درمان شدیم و مجتمع بیمارستانی موقت احداث شد.

وی گفت : در این ایام تلاش شد در راستای ارتقا سلامت جامعه گام برداشته شود و حتی رژه ۲۹ فروردین که یادگار امام راحل است را نیز در قالب رژه خدمت برگزار کردیم.

 وی اظهار کرد: این رژه خدمت نیروهای نظامی با شعار «مدافعان وطن و یاوران سلامت» در بیش از ۴۵ شهر کشور انجام شد.

وی عنوان کرد: کمک های مومنانه و رزمایش همدلی هم درهمین ۲۴ استان اجرایی شده و این همدلی و خدمت رسانی در ایام ماه مبارک رمضان و تا زمان نیاز ادامه می یابد.

وی در ادامه با اشاره به فداکاری های کادر درمانی گفت : اینان همانند دوران دفاع مقدس عاشقانه و مردانه ایستاده اند و مایه مباهات و افتخار ملت است حال آنکه در همان کشورهایی که ادعای پیشرفت دارند در این شرایط اوضاع نابسامان است و به مشکلات مختلف در حوزه بهداشت و درمان مواجهند.

وی تصریح کرد : با وجود همه تحریم ها ایران اسلامی امروز یکی از کشورهای پیشرو در امر مبارزه با کرونا است و این نشان از انقلابی بودن و مهر و اتحاد این مردم دارد آنگونه که رمز پیروزی در دفاع مقدس هم این همدلی و همزبانی بوده است.

امیر دریادار سیاری در ادامه با گرامیداشت رشادت‌های شهدای ۲۹ فرودین ناوهای سهند و سبلان و جوشن افزود : آنان مردانه در اولین روز ماه رمضان در مقابل دشمنان ایستادند و شعار هیهات من الذله را به اثبات رسانده و شهید شدند.

 وی ادامه داد : آنان ثابت کردند که در دفاع از میهن هر جا که لازم باشد این ملت جانانه می ایستد و خلیج فارس به عنوان بخشی از خاک و وجود تمامی ایرانیان، برای همیشه خلیج فارس بوده و هست و خواهد بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قرنی گفت : سه سپهبد شهید به فاصله ۲۰ سال شهید شده اند سپهبد قرنی در سال ۵۸،  سپهبد صیاد شیرازی ۷۸ و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۹۸ که ویژگی شاخص هر سه آنها خلوص شان بود از این روز به نام سپهبدهای اخلاص نامگذاری کردیم.

وی ادامه داد : تا زمانی که راه شهدا را ادامه دهیم پیروز و سرافراز خواهیم ماند و افتخار ما هم آن است که راه شهدا را ادامه دهیم.

 وی در بخشی دیگر از سخنان خود در این مراسم هم گفت : همچنین باید در راستای تجهیز و تکمیل بیمارستان تخصصی ولیعصر(عج) رشت هم باید گام های موثری باید برداشته شود.

وی گفت : در مرکز جراحی انزلی نیز همه خدماتی که طراحی شده به بهترین شکل ممکن ساخته و تجهیز شده است و امیدواریم خدمات مطلوبی به مردم این منطقه ارائه شود.

در انتهای این مراسم از کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی انزلی، کادر درمان ناوگان شمال نیروی دریایی و همچنین خانواده های شهدای خدمت انزلی قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.