سبحان اله علیپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در پی وقوع این حوادث در طول محورهای استان،  بلافاصله اکیپ های راهداری ریزش ها را با حجم ۱۷ هزار متر مکعب جمع آوری و پاکسازی کردند.

وی گفت : این ریزش و رانش ها در محورهای اصلی، فرعی، روستایی و کوهستانی شهرستان های لاهیجان، رودبار، رودسر، رضوانشهر، املش، آستارا، لنگرود، فومن،   شفت و ماسال، تالش  و سیاهکل به وقوع پیوسته است.

وی بیشترین ریزش و رانش ها را در این مدت مربوط به محورهای شهرستان های رودبار، رضوانشهر، لنگرود،   رودسر،   و تالش عنوان کرد و افزود : با تلاش و اهتمام بی وقفه راهداران این مسیرها بلافاصله از ریزش گل و لای پاکسازی شدند.

علیپور همچنین از بازگشایی پل کنار گذر رودبار در جاده لوشان - طارم که از روز جمعه به علت طغیان رودخانه شاهرود غیرقابل تردد شده بود، خبر داد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت : هرسال اواخر فروردین ماه این پل به دلیل بارندگی‌های فصلی مسدود شده و به زیر آب می‌رود.

شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب گیلان واقع شده  است.

 ۵۳ اکیپ راهداری با ۵۱۷ نیروی راهدار و ۳۲۱ دستگاه وسیله نقلیه اعم از سبک، نیمه سنگین و سنگین در محورهای استان مستقر و  آماده اجرای عملیات راهداری می باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.