سردار محمد عبدالله پور عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک، دستکش و گان سازمان بسیح دانشجویی گیلان در رشت اظهار داشت: این کارگاه تولید ملزومات بهداشتی با هزینه بسیجیان جهادگر و بدون هیچگونه توقع مالی ایجاد شده است.

وی افزود: مردم ما همانگونه که به تاکید بنیانگذار فقید انقلاب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری  صاحبان اصلی انقلاب هستند،  هماره در همه عرصه ها حضور چشمگیر و مثبتی داشته و در مشکلاتی که برای مملکت به وجود می آید، با همه توان وارد میدان می شوند.

وی ادامه داد: در کارگاه تولید لوام بهداشتی سازمان بسیج دانشجویی نیز، عده‌ای از مردم در قالب دانشجو در حال خدمت‌ رسانی به هم‌وطنان خود هستند تا کمبودهای مربوط به لوازم بهداشتی در مبارزه با ویروس کرونا به حداقل کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه کارگاه‌ هایی همانند این واحد در سطح استان و در پایگاه‌ ها و مساجد در حال فعالیت هستند، بیان کرد: بیش از ۳۰۰ کارگاه توسط مردم و با بودجه مردمی برای مجموعه بهداشت درمان استاناعم از بخش دولتی و خصوصی در حال تولید دستکش، ماسک،  گان و محلول ضدعفونی هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: علیرغم محاصره چهل‌ ساله ملت ایران، اکنون کشور در زمینه کنترل و مقابله با این بیماری نسبت به خیلی از کشورهایی که تحریم نیستند، در وضعیت بهتری قرار دارد که مهمترین دلیل آن حضور مردم برای خدمت‌ رسانی در صحنه های مختلف است.

سردار عبدالله پور تصریح کرد: مردم ما نشان دادند که حتی در حوزه بهداشت و درمان نیز برای حل مشکلات حاضر به خدمت‌ رسانی هستند و هم اکنون نیز شاهد حضور گسترده مردم به صورت نیورهای بسیجی برای کمک به همنوعان خود برای مبارزه با بیماری کرونا هستیم.

وی با اشاره به ویروس کرونا اظهار داشت: این بیماری درمان و داروی خاصی ندارد و بیشتر توجه‌ ها اکنون در زمینه بهداشت فردی و پیشگیری است و این لوازم بهداشتی نیز که در این کارگاه‌ ها تولید می‌شود در این راستاست و نمی توان انتظار داشت همه اقدامات را دولت انجام دهد.

وی اضافه کرد: این ۳۰۰ کارگاه تولید ماسک، دستکش و گان بدون هیچگونه توقع مادی در گیلان در حال فعالیت هستند و  همان مردمی که جنگ را اداره کردند و در خانه پشتیبانی جنگ را انجام دادند، امروز نیز به مراتب بهتر از دهه ۶۰ و با تخصص بیشتر در حال حل مشکلات بهداشت درمان کشور هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: ملتی که هیچ‌ وقت در حوادث پشت همدیگر را خالی نکردند و در استان ما نیز اکنون جوانان دانشجو و بسیجی به صحنه آمده‌اند و در حال خدمت هستند که این اقدام قابل‌ تقدیر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.