مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دیدارهای هفته های بیست و هفتم تا سی ام و همچنین بازی های معوقه هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول اعلام شد که تیم سپیدرود باید در فاصله ۲۰ روز، پنج بازی برگزار کند.

رادنی دیدار افزود: طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال،  بازی های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول در تاریخ ۱۹ فروردین ماه برگزار می شود و بازی هفته سی ام نیز روز چهارم اردیبهشت ماه انجام خواهد شد که تیم سپیدرود علاوه بر این بازی ها،  باید دیدار معوقه هفته بیست و چهارم را نیز برگزار کند.

وی ادامه داد: بر این اساس تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور باید روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه در شیراز به مصاف تیم قشقایی این شهر برود و در هفته بیست و پنجم نیز باید در دربی گیلان در لیگ دسته اول، روز یکشنبه ۲۴ فرودین ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم ملوان بندرانزلی قرار گیرد.

وی بیان کرد: همچنین رقابت های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول عصر روز شنبه سی ام فررودین ماه برگزار می شود که تیم سپیدرود رشت باید در کرج مقابل تیم گل ریحان البرز قرار گیرد و در هفته سی ام نیز تیم سپیدود باید در دربی دیگر گیلان در لیگ دسته اول، عصر روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم داماش برود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: همچنین تیم فوتبال سپیدرود رشت باید هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت در بازی معوقه هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول پذیرای تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت باشد که این دیدار به دلیل ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه انجام می شود.

دیدار ابراز امیدواری کرد که تا قبل از پیگیری رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و قرار است از ۱۹ فرودین ماه از سر گرفته شود، این بیماری در ایران کنترل و ریشه کن شود تا بازی های لیگ با حضور تماشاگران انجام شده و همچنین سایر مسئولان اجرایی، خبرنگاران، مسئولان باشگاه ها،  بازیکنان و کادر فنی با خیالی آسوده به ورزشگاه ها بروند.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم،  سپیدرود رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.