یونس محمودی روز چهارشنبه در جمع اعضای ستاد مقابله با ویروس کرونا  در محل فرمانداری آستانه اشرفیه اظهار داشت: تمام تلاش این ستاد این است که از شیوع ویروس کرونا در منطقه جلوگیری کند ، بنابراین انتظار می رود کلیه عموم مردم همکاری و مشارکت لازم را برای مقابله با این ویروس داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم برخورد جدی با هرگونه تخلف در بخش عرضه محصولات بهداشتی و مایحتاج ضروری مردم ادامه داد: در این خصوص بازرسان صنعت ، معدن و تجارت و همچنین اداره تعزیرات دقت لازم را داشته باشند و با متخلفان برخورد قانونی کنند.

وی در ادامه افزایش سطح آگاهی مردم را در مقابله با ویروس کرونا موثر دانست و گفت: انتظار می رود  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی مناسب پیام های بهداشتی  شبکه بهداشت و درمان اقدام کند.

به گفته وی نصب بنر و توزیع هشدارهای بهداشتی در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا  بایستی همچنان در مناطق شهری و روستایی این شهرستان ادامه پیدا کند.

محمودی همچنین با تاکید بر لزوم  ادامه ضد عفونی معابر عمومی و پرتردد مناطق شهری و روستایی در این شهرستان از سوی شهرداری ها و دهیاری ها اظهار داشت: از سوی دیگر اجرای  دستورالعمل نحوه فعالیت اصناف به خصوص نانوایی ها  ، نظارت بر تعطیلی کامل قلیان سراها ، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان ضروری است.

وی با بیان اینکه امسال ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان نخواهیم داشت گفت: نیروی انتظامی از برپایی هرگونه چادر مسافرتی در مناطق مختلف این شهرستان جلوگیری کند.

محمودی در پایان نیز از مردم این شهرستان خواست تا آرامش خود را در مقابله با ویروس کرونا حفظ و برای پیشگیری از شیوع این ویروس از خروج غیر ضروری از منازل خود خودداری کنند.

گفتنی است در ادامه این جلسه مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا توسط اعضای این ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستاست و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.