مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل  شیوع بیماری کرونا و همچنین بیماری آنفولانزا در استان گیلان و شهرستان رشت ، تیم سپیدرود رشت در شرایط ویژه ای قرار داشت اما خوشبختانه این تیم توانست آرمان گهر سیرجان را شکست دهد.

رادنی دیدار افزود: پس از بازی هفته گذشته برابر رایکا در بابل، تعدادی از بازیکنان و عوامل اجرایی سپیدرود رشت دچار بیماری آنفولانزا شده و حتی چند بازیکن نیز مشکوک به بیماری کرونا بودند و به همین دلیل این تیم با ترکیبی ناقص رو در روی آرمان گهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: اما این شرایط ، همه مشکلات تیم نبوده چون در طول هفته نیز نتوانستیم تمرینات خوبی را سپری و اردوی ما نیز در خوابگاه شهرداری رشت برگزار شد و با انبوهی از مشکلات مقابل تیم آرمان گهر سیرجان قرار گرفتیم.

وی بیان کرد: ما همیشه اردوهای خود را قبل از بازی در یکی از هتل های شهرستان های فومن و یا رشت برپا می کریم اما به دلیل شیوع بیماری آنفولانزا و کرونا ، این دو هتل از پذیرش تیم سپیدرود خوداری کردند و به همین دلیل مجبور شدیم خوابگاه شهرداری رشت را برای برپایی اردو انتخاب کنیم چون مکان دیگری وجود نداشت.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: به هرحال تیم سپیدرود در شرایط خاص و ویژه در ورزشگاه خالی از تماشاگر سردارجنگل رشت مقابل تیم آرمان گهر سیرجان قرار گرفت و با همه این مشکلات ، بازیکنان سپیدرود با تمام توان و قدرت خود در میدان حضور یافتند و سرانجام به پیروزی رسیدند.

دیدار خاطرنشان کرد: هم اینک نیز مدیران اجرایی سپیدرود نگرانند که در بازی بعدی باید با چه مشکلاتی مواجه شویم و اگر سازمان لیگ دستور به تعطیلی مسابقات را ندهد، آیا سپیدرود می تواند نسبت به رزرو هتل در شهرستان های دیگر اقدام کند و اگر در شهرهای دیگر از پذیرش تیمهای گیلانی خودداری شود ، تکلیف چیست و چه کاری باید انجام داد چون سپیدرود باید در بازی بعدی خود در شیراز به میدان برود.

وی تصریح کرد: به هرحال امیدواریم که مسابقات فوتبال لیگ دسته اول حداقل یکی دو هفته تعطیل شود تا با ریشه کن شدن و کنترل بیماری کرونا ، بازیکنان و اعضای تیمها با خیالی آسوده در تمرینات حضور یافته و با سایر تیمها به رقابت بپردازند.

تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و آرمان گهر سیرجان عصر جمعه در هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد تا با کسب این سه امتیاز، یک پله در جدول ۱۸ تیمی این مسابقات صعود و در رتبه شانزدهم قرار گیرد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.