به گزارش خبرنگار مهر، غروب جمعه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر انزلی توسط گروه گیل تی تی آئینی در گرامیداشت یاد و خاطره احمد عاشورپور برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی در این مراسم اظهار کرد: هنرمند در صورتی ماندگار می‌شود که در حافظه مردم بماند و مردم آن را بپذیرند و آثار بجا مانده از وی را سال‌های سال پس از او بخوانند، ببینند و به یاد داشته باشند.

وی افزود: عاشورپور از جمله هنرمندانی بود که با تلفیق موسیقی اصیل گیلکی و با موسیقی اروپای شرقی توانست کاری کند که هنوز هم پس از ۱۲ سال از فوتش، مردم در کوچه و بازار آثاراو را زمزمه می‌کنند.

رحمان زاده تصریح کرد: عاشورپور با تکیه بر هویت بومی و محلی خودش توانست به تولید آثار هنری بپردازد و به قول معروف هر آنچه که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی ادامه داد: آثار عاشور پور از جمله آثاری بود که بر دل مردمان گیلان زمین نشسته و همچنان به یاد او هستند و مردم انزلی در مناسبت‌های تولد یا فوتش سعی می‌کنند با برپایی مراسمی از این دست، از هنرمند شهیر شهرشان که باعت افتخارشان در موسیقی ایران شده یادی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.