سیدجلال سید محمدی اظهار داشت : برای افتتاح همزمان پروژه‌های برق در بخش تولمات شامل ۱۴ ترانس برق و ۱۰ کیلومتر کابل خودنگه‌دار ۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .
وی افزود: برای افتتاح ۷طرح اشتغالزائی توان‌خواهان بهزیستی در تولم‌شهر ۲۰۰ میلیون تومان و چهار پروژه ورزشی در این بخش ۴۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صومعه سرا در افتتاح همزمان ۴خانه ورزش روستایی گفت : امروز شاهد تجهیز و بهره برداری از این سالن های روستایی با ۴۰۰میلیون ریال اعتبار هستیم .

رستگار با اشاره به اینکه برای تجهیز امکانات ورزشی هر سالن ۱۰۰میلیون ریال اعتبار هزینه شد افزود: بیش از ۵۰ عنوان برنامه عمرانی فرهنگی و ورزشی در دهه فجر در شهرستان اجرا می کنیم .

وی اظهار داشت : ۴پروژه ساخت سالن ورزشی با پیشرفت بالای ۷۰درصد در دست ساخت داریم که دارای وضعیت مطلوبی است .
رستگار از برگزاری دو مسابقه قهرمانی استان به میزبانی صومعه سرا خبر داد و اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کاراته در رده نونهالان و نوجوانان در سالن کارگران و مسابقات پرورش اندام بادی کلاسیک قهرمانی غرب گیلان در سالن فارابی صبح جمعه برگزار خواهد شد .
بازدید فرماندار شهرستان صومعه‌سرا با همراهی سایر مسئولان شهرستانی از روند دیواره‌سازی رودخانه در نوخاله اکبری و دیدار با خانواده شهید زبردست از دیگر برنامه های ما بود .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت با وسعتی حدود ۵۶۴ کیلومتر مربع با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.