مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در آیین افتتاحیه و بهره برداری سالن ورزشی چند منظوره و طبقاتی جهان پهلوان تختی لاهیجان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به رغم محدودیت منابع و اعتبارات برای امسال بهره برداری حدود ۷۰۰طرح ورزشی در کشور پیش بینی شده بود که تاکنون بهره برداری از طرح ها از مرز ۷۰۰طرح هم گذشته است و تا پایان سال حدود ۸۰۰ طرح ورزشی در کشور افتتاح و به بهره برداری می رسند.

وی از نمایندگان مجلس ، فرمانداران و جامعه ورزشی بخاطر همکاری در فراهم کردن زیرساخت های ورزشی تشکر و ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن این زیرساخت ها و امکانات مناسب بتوانیم شاهد افتخارآفرینی بیشتر قهرمانان کشور در سطح ملی و جهانی باشیم .

وی با اشاره به اینکه استان گیلان از نظر حضور جوانان و نوجوانان در رشته های ورزش وضعیت مناسبی دارد ،خاطرنشان کرد: همانگونه که در گذشته هم این استان قهرمانان مختلفی در سطح ملی و بین المللی داشته است در آینده نیز افتخار آفرینی جوانان و نوجوانان گیلان اعم از بانوان و  آقایان را شاهد خواهیم بود و مجموع این عوامل دست به دست هم می دهد تا شور و نشاط و شادی و شعف در بین مردم بوجود آید.  

وزیر ورزش گفت: امروز در گیلان با تلاشی که همکاران ما داشتند ۱۲طرح ورزشی با اعتباری حدود ۴۷۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید  که بیش از ۵۷ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان افزوده شد و این زیرساخت ها و تلاش ها موجب شده است که تا زمینه ای فراهم شود تا در بخش ورزش همگانی و هم در قهرمانی بتوانیم کارنامه موفقی در دولت داشته باشیم .

سلطانی فر در خصوص مهاجرت برخی  ورزشکاران به کشورهای دیگر نیز گفت: تعداد ورزشکارانی که به خارج رفتند تعداد معدودی است و ورزشکارانی که  در سال جاری از کشور مهاجرت کردند کمتر ازهشت نفر است که بسیاری از این ها مهاجرت کردند و تقاضای پناهندگی نداشتند ، بعضی هم بخاطر ازدواج، برخی بخاطر موقعیت های خوب ورزشی که برایشان ایجاد شده  به عنوان ورزشکار در ورزشگاه های مختلف خارج فعالیت می کنند.

وی یادآورشد: این ورزشکاران فرزندان این کشور هستند و مشکلی برای بازگشت آنها وجود ندارد  و هروقت بخواهند باز گردند آغوش ملت به روی آنها باز است.

آیین افتتاحیه و بهره برداری سالن ورزشی چند منظوره تختی لاهیجان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، هیات همراه و معاونان ایشان ، استاندار گیلان ، فرماندار شهرستان لاهیجان ،نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و ورزشکاران و اعضای هیات های ورزشی لاهیجان  روز سه شنبه در چهارمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

سالن ورزشی چند منظوره و طبقاتی جهان پهلوان تختی لاهیجان با مساحت  سه هزار و ۲۲۵ متر مربع زیربنا در سه طبقه ساخته شده  که عملیات ساخت آن  از سال ۱۳۸۵ آغاز شد و تاکنون ۱۱۰میلیارد ریال برای ساخت این سالن ورزشی هزینه شده  و این  مجموعه دارای دو سالن ورزشی برای رشته های توپی ، یک سالن بیلیارد و یک طبقه بصورت خوابگاه  طراحی شده  که  می تواند  مورد استفاده ورزشکاران  اردوها قرار بگیرد و همچنین  دارای سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.