مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور روز سه شنبه در  آیین  افتتاحیه و بهره برداری  این مجموعه ورزشی گفت: ساخت این سالن طبقاتی چند منظوره در سه هزارو ۲۲۵مترمربع زیربنا از سال ۱۳۸۵ آغاز شده بود و تاکنون ۱۱۰میلیارد ریال برای ساخت این سالن ورزشی هزینه شده است .

حسن کریمی افزود: این مجموعه دارای دو سالن ورزشی برای رشته های توپی ، یک سالن بیلیارد و یک طبقه بصورت خوابگاه طراحی شده است که  می تواند مورد استفاده ورزشکاران اردوها قرار بگیرد و همچنین دارای سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی است .

وی خاطرنشان کرد :این طرح  تا سال گذشته  راکد بود که با دستور وزیر ورزش و جوانان جناب سلطانی فر و تاکید ایشان بر  تکمیل و راه اندازی آن  این طرح ملی با سرعت بیشتر  پیشرفت کرد  و قرار بود هفته دولت امسال افتتاح شود که با کمی تاخیر در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان لاهیجان نیز در این مراسم گفت: بیش از دو هزار میلیارد تومان  اعتباری که از سفر ریاست جمهور در سال گذشته به استان گیلان تخصیص داده شد علاوه بر جمع اعتباراتی که از این منبع به این شهرستان لاهیجان گسیل شد اختصاصا  ۴۷۰میلیارد  تومان  آن به طرح های مهم  شهرستان  لاهیجان  تخصیص داده شد  از جمله  سالن چند منظوره تختی که امروز افتتاح شد از  طرح هایی بود که پنج میلیارد  تومان  از اعتبارات سفر ریاست جمهوری برخوردار شد.

سیداسماعیل میرغضنفری از تمامی تلاشگران برای  راه اندازی این مجموعه ورزشی که می تواند نقش مهمی در ورزش شهرستان داشته باشد قدردانی کرد . 

در مراسم افتتاحیه سال ورزشی چند منظوره تختی لاهیجان مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، هیات همراه و معاونان ایشان ، استاندار گیلان ، فرماندار شهرستان لاهیجان ،نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و ورزشکاران و اعضای هیات های ورزشی لاهیجان حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.