مقداد ابراهیمی روز دوشنبه  در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این پروژه شامل لوله گذاری به طول ۸۰۰ متر ، احداث یک مخزن ۲۰ متر مکعبی ، اتاقک کلرزنی و نصب یک دستگاه پمپاژ است که برای تقویت آب جمعیت ۵۵۰ خانواری دو روستای دهبنه و سیاهکل با صرف  یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال احداث شده است.

وی یاد آورشد:جمعیت این دو روستا در بخش مرکزی سیاهکل از آب آشامیدنی برخوردار ولی با افت فشار مواجه بودند که  این طرح برای تقویت آب شرب و برخورداری از آب کافی و مناسب جمعیت این روستاها اجرا شده است .

وی افزود : اداره آب و فاضلاب روستایی سیاهکل از ۸۳ از مسیر سنگر اقدام به اجرای  عملیات طرح  آب رسانی به این دو روستای دهبنه و سیاهکل محله کرد که به دلیل جمعیت بالا این دو روستا سال های اخیر با افت فشار آب روبه رو بودند که با پیگیری های دهیاری ها برای تقویت انشعاب این دو روستا این پروژه از سوی فاضلاب روستایی سیاهکل منظور گردید.

  از ۱۹۸ روستای شهرستان سیاهکل ۱۴۱ روستا تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب روستایی قرار دارند و میزان بهرمندی روستاهای سیاهکل از آب آشامیدنی سالم ۷۷ درصد است.

شهرستان سیاهکل با ۴۷هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد و این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و منطقه کوهستانی دیلمان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.