واگشت عنوان نمایشگاه انفرادی نقاشی "معراج پور­ یوسفی نقاش جوان گیلانی است که از جمعه ۱۵ تا ۲۱ آذر در نگارخانه الهی شهر رشت در معرض تماشا قرار دارد.

هنرمند ۲۱ تابلو از آثار خود را در این نمایشگاه به مخاطبان عرضه کرده است.

پوریوسفی در بیانیه نمایشگاهش می گوید:همه ما روزانه با عناصر بسیاری سر و کار داریم که شاید بی تفاوت از کنارشان عبور می‌کنیم اما هر کس در طول زندگی‌اش به برخی از این عناصر تعلق خاطر می‌یابد که تداعی‌کننده خاطراتی از گذشته است؛ خاطراتی که به گذشته پیوسته‌اند اما همچنان وجود دارند و فارغ شدن از آنها غیر ممکن می‌نماید.

خاطره همواره بین گذشته و حال در حرکت است تا بتواند بین آنچه از گذشته بر جا مانده و دنیایی که مدام در حال تغییر است، پیوند ایجاد کند من در این مجموعه از عناصری بهره گرفته ام که در پیوند با گذشته و حال هستند؛ سعی کردم با استفاده از ترکیب مواد و فضای رنگی خاص در هر کار، گذر زمان را به تصویر بکشم هدف از این مجموعه، یادآوری ارزش‌هایی است که با گذر زمان بر باد می‌روند؛ به ظاهر وجود دارند ولی از قاعده افتاده‌اند! ارزش‌هایی چون پاسداشت زیستگاه، امید، هدف و ارزش زمان.

معراج پور یوسفی متولد ۱۳۶۱ لاهیجان و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجراحیی است .

وی سابقه شرکت در نمایشگاه گروهی کجکوک سکوت و نمایشگاه ویژه کمک به سیل زدگان لرستان را دارد.

علاقمندان برای تماشای این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به نگارخانه الهی واقع در گلسار، بلوار گیلان، خیابان ۱۸۸، پلاک ۸ مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.