گزارش روابط عمومی  استانداری گیلان به ایرنا حاکیست، ارسلان زارع روز یکشنبه در حاشیه بازدید از محل نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری رشت با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس شرع مقدس اسلام و بر اساس آرای مردم شکل گرفته ، تصریح کرد:  استمرار عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران همواره در گرو این حمایت‌ها و مشارکت‌های عمومی مردم بوده که مهم‌ترین شیوه و شکل این مشارکت حضور آحاد ملت در انتخابات است.

وی با اشاره به دوم اسفند ماه تاریخ برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود:  ایرانیان با شرکت در این انتخابات یکبار دیگر حماسه وحدت و اتحاد را به نمایش می گذارند.

 زارع هدف از این بازدید را ارزیابی میزان آمادگی شعبه ثبت نام حوزه انتخابیه مرکز استان خواند و افزود: خوشبختانه آمادگی کامل اعم از امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی متخصص برای انجام صحیح فرایند ثبت نام از داوطلبان وجود دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان به استقبال  افراد برای ثبت نام بعنوان کاندیدای مجلس نیز اشاره کرد و گفت: استقبال داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نه تنها در مرکز استان، بلکه در همه حوزه‌های انتخابی مطلوب است.

ثبت نام داوطلبان از صبح امروز( یکشنبه)  آغاز شده و تا شنبه ۱۶ آذر ماه جاری ادامه دارد. زمان ثبت نام از ساعت ۸  تا ۱۸ و به مدت ۱۰ ساعت خواهد بود.

استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

استاندار گیلان صبح امروز (یکشنبه) در اولین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حضور در فرمانداری شهرستان رشت، از محل نام نویسی و فرآیند ثبت نام بازدید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.