مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: داماشی ها در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور رو در روی تیم صدرنشین فجرسپاسی شیراز قرار خواهند گرفت.

میثم محبوب افزود: این مسابقه، از هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور، عصر روز یکشنبه هفته جاری در شیراز برگزار خواهد شد و تیم داماش در این بازی سخت و حساس ، مهمان فجر سپاسی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه داماشی ها طی سه هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و در جدول رده بندی نیز چند پله صعود کردند که با توجه به این امر، این تیم با روحیه خوب رو در روی تیم فجر سپاسی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: گرچه فجرسپاسی تیم بسیار قدرتمندی است و هم اینک نیز صدرنشین رقابت های لیگ دسته اول است و همچنین یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر محسوب می شود، اما تیم داماش برای برای تداوم روند رو به رشد خود به مصاف این تیم خواهد رفت.

محبوب خاطرنشان کرد: با توجه به این امر، کادرفنی و بازیکنان داماش مصمم رویارویی با تیم فجرسپاسی هستند و این تیم برای  کسب امتیاز  به مصاف تیم فجرسپاسی خواهد رفت که امیدواریم داماشی ها با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، نتیجه مطلوبی را کسب تا روند رو به رشد خود را ادامه دهند.

 تا پایان هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان  با حضور ۱۸ تیم، فجر سپاسی شیراز با ۲۲ امتیاز در صدر جدول و داماش نیز با ۱۷ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.