افشین ناظمی روز دوشنبه در آستانه دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همگان انتظار دارند که این دیدار بدون هیچگونه حاشیه برگزار شود و همه شاهد یک بازی زیبا باشند که در این راستا، طرفداران دو تیم در این امر نقش ویژه ای دارند.

وی افزود: البته اتنظار داریم که طرفداران ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت فقط از تیم خود حمایت کنند و در نهایت برنده واقعی دربی گیلان در لیگ دسته اول کشور، طرفداران این دو تیم ریشه دار و قدیمی گیلان باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازبکنان دو تیم فقط در ۹۰ دقیقه با هم رقابت می کنند و پس از آن با هم رفاقت دارند، این انتظار می رود که طرفداران نیز اینگونه رفتار کنند و در حین بازی و پس از اتمام آن، شاهد هیچگونه حاشیه ای نباشیم.

ناظمی خاطرنشان کرد: این بازی نیز همانند سایر بازی ها سه امتیاز دارد اما چون دو تیم با هم رقابت دارند و از یک استان هستند و طرفداران آنها نیز خواهان پیروزی تیم خود در این بازی هستند، بالطبع شرایط این بازی متفاوت است وگرنه به برنده این دیدار نیز فقط سه امتیاز می دهند.

وی به وضعیت تیم سپیدرود اشاره و اظهار کرد: هم اینک بازیکنان سپیدرود در آمادگی کامل بسر می برند و منتظر رویارویی در دربی گیلان هستند تا یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را از خود به نمایش بگذارند.

وی همچنین به عدم مصاحبه بازیکنان سپیدرود قبل از برگزاری دربی گیلان نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه اکثر حواشی دربی های گیلان از داخل تیم ها و به خصوص مصاحبه بازیکنان و کادر فنی ایجاد می شد، از طرف باشگاه سپیدرود به بازیکنان و کادر فنی این تیم اعلام شد که تا قبل از بازی مصاحبه نکنند و پس از پایان بازی می توانند نقطه نظرات خود را در مورد دربی گیلان اعلام کنند.

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت عصر فردا (سه شنبه ۱۴ آبان ماه) در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم خواهند رفت.

سپیدرود رشت هم اکنون با ۱۵ امتیاز در جایگاه هشتم و ملوان بندرانزلی نیز با دو امتیاز در انتهای جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.